Voorstelling Jochen Otten - Klas 3

Dinsdag 24 oktober zijn we met de leerlingen klas 3 naar de Schouwburg geweest, naar Jochen Otten. Er was eerst een stukje stand up comedy / comedy waarin we kennis konden maken met zijn humor. Daarna werd er op het toneel een gesprek gevoerd over de weg die hij gevolgd heeft tot wie hij nu is en waar hij nu staat, de uitdagingen en kansen die hij heeft gehad én heel mooi dat hij ook vertelde dat hij veel geluk heeft gehad dat het uiteindelijk zo gelopen is. Leerlingen mochten ook vragen stellen en daar zaten leuke en goede tussen, natuurlijk kwam ook zijn deelname aan Expeditie Robinson aan bod! Als laatste werd aan leerlingen gevraagd of ze mee wilden doen met een hele korte sketch en twee leerlingen waren dapper genoeg, heel bijzonder  Na afloop mochten leerlingen nog met hem op de foto en daar werd door veel leerlingen gebruik van gemaakt. Al met al een geslaagde middag, met dank aan Jochen en onze leerlingen.