Uitwisseling met Spanje

Kunst, cultuur en Brabantse gezelligheid. Afgelopen week zijn de leerlingen van de uitwisselingsreis uit Spanje op bezoek geweest bij de Jozefmavo. Met goede zin volgden zij het programma. Het programma bestond uit laser gamen, schaatsen en we bezochten het Ontdekstation en Textielmuseum in Tilburg en het Rijksmuseum in Amsterdam. Voortdurend zijn de leerlingen aan de slag gegaan met het overkoepelende thema duurzaamheid. Ook hebben zij lessen gevolgd in de vakken Engels en maatschappijleer. In de lessen op de Jozefmavo hebben zij hun creativiteit getoond bij het maken van typisch Nederlandse en Spaans kunstwerken. De week is afgesloten met een heuse tapasmiddag en op eigen gelegenheid een avondje bowlen.