Introductie klas 1

Vorige week mochten de eersteklassers dan eindelijk beginnen aan hun avontuur op de Jozefmavo. Vóór de zomervakantie hadden de leerlingen hun nieuwe klas en hun mentor al een keer ontmoet, dus dat zorgde voor iets minder spanning.

Tijdens de eerste schoolweek konden we elkaar meteen al goed leren kennen. Dat deden we door vaak met de mentor samen te zijn en uitleg te krijgen over de Jozefmavo. Hoe vul je de Follow Me in? En hoe gaan we met elkaar om op school? Dat waren belangrijke dingen om te leren. Ook deden we een speurtocht door de school om het gebouw te leren kennen.

Op donderdag is klas 1 naar Arbies Beachhouse / Strandbad Rauwbraken geweest voor een toffe introductieactiviteit. In het zonovergoten zwembad werden leuke spellen gedaan waarbij vooral goed moest worden samengewerkt. De dag werd afgesloten met een schoolfeest, speciaal voor eersteklassers. Er werd flink gedanst en gekletst! Op vrijdag gingen we dan toch echt beginnen met een hele lesdag.

We kijken terug op een super leuke week met onze nieuwe leerlingen! Binnenkort gaan we nog meer werken aan de teambuilding als we naar Outrex gaan. Dat wordt ook weer fantastisch!