Activiteitenweek klas 3

Klas 3 had vorige week een week met lessen én activiteiten. Op dinsdag 12 december hebben de leerlingen van de derde klas een speurtocht door de stad gedaan. Met rekenopdrachten konden de leerlingen coördinaten van de mentoren krijgen, waardoor telkens het volgende doel van de speurtocht duidelijk werd. Ondanks het regenachtige weer werden de speurtochten goed gevolgd. Ook de mentoren hebben de leukste locaties doorgekregen, die helaas niet altijd klopten met waar ze hadden moeten zijn. Op school konden er spelletjes gespeeld worden; spelletjes waarbij gerekend moest worden om precies te zijn.

Op woensdag 13 december volgden de leerlingen een workshop sketches maken. Vol enthousiasme werd er gewerkt aan het editen van heuse mini-speelfilmpjes. ’s Middags konden iedereen los gaan op de schaatsbaan. Al met al twee actieve en gezellige dagen!